wtorek, 20 listopada 2012

MAYBE ONE DAY...

Cześć Wam :) Jak tam się macie? W szkole okej? :D Bo u mnie strasznie.. Nic mi nie idzie, każdy sprawdzian ledwo zdany, na drugi dzień nie jestem wyspana, bo się uczę po nocach, a rano nic i tak nie umiem, a potem dostaję opierdol od rodziców, że tylko "Łan Derelekszyn" mi w głowie, a potem na stomatologię chcę się dostać, albo lecieć do Anglii na studia..
Więc takim o to sposobem postanowiłam, że muszę z czegoś zrezygnować w swoim jakże nudnym, ale urozmaiconym nauką życiu. I tą rzeczą jest blogowanie..
Chciałabym się pożegnać z Wami wszystkimi osobiście, przytulić i podziękować za jakże miłe słowa w moją stronę. Za każdą pochwałę, za to, że pisaliście opinie o blogu. Czasami jak było mi smutno to wchodziłam na bloga i po prostu czytałam Wasze komentarze, a na mojej twarzy po prostu się pojawiał uśmiech. Potrafiłam także nie spać pół nocy by pisać rozdziały czy plan na następne rozdziały. To już taka część życia, że ryczę jak to piszę :( Nie chcę opuszczać czegoś co było dla mnie takie ważne! Muszę..
Kama o niczym nie wie, taki tam surprise.. :) 
Będę czasami tutaj wpadała i może skomentuje rozdział, popisze trochę z Wami, bo będzie mi Was brakowało jak i całego otoczenia stąd.. Byłyśmy jedną wielką rodziną<3 Będziemy nadal, ale trochę w innej formie! 
Jeśli ktoś chce mieć ze mną kontakt to twitter: https://twitter.com/SwagClauds, a jak chcecie fejsbuczka to napiszcie to Wam potem wyślę :) GG nie używam od dawna, więc Wam go nie dam haha :D
BUZIAKI, trzymajcie się wszyscy! Kocham Was wszystkich <3
Ostatni raz - WASZA CLAUDSSSSSS x

22 komentarze:

  1. Coo ?!!! powiedz prosze że to żart! nie możesz no , nie możesz ! prosze nie zostawiaj nas ;( no i co ?! przez ciebie sie poplakalam. :( ja nie chceee .

    OdpowiedzUsuń
  2. To tylko hacker,to tylko hacker....

    OdpowiedzUsuń
  3. Maybe One Day to ja ci taki porządny wpie*dol spuszczę, że się ku*wa nie pozbierasz!
    Tego nauczyło cię blogowanie?! Rezygnowanie z rzeczy, których kochasz?! Naprawdę tylko tego? Bo mi pisanie dało wiarę w lepsze jutro i w to, że mogę sobie stworzyć świat, w którym jestem tylko ja i moje marzenia, niespełnione miłości. TEN BLOG TO JEST TWOJE ŻYCIE, twój pamiętnik, którego nie wstydzisz się opublikować. Rezygnując z tego bloga, rezygnujesz z cząstki siebie. Też jestem w liceum, też próbuje to wszystko pogodzić, ale nigdy, ale to przenigdy nie zrezygnuje z pisania i tobie też to nie wyjdzie. Wiem na swoim doświadczeniu. Jeżeli coś kochasz, nigdy z tego nie rezygnujesz, bo to, co robisz jest dla ciebie najważniejsze. Może i tego już nie przeczytasz, ale cieszę się, że to napisałam, bo może jeżeli kiedyś wejdziesz i spojrzysz na komentarze zobaczysz komentarz od Liv Horan, która piszę ci, że NIE MOŻNA REZYGNOWAĆ Z MIŁOŚCI.
    tyle ode mnie. xx

    Mam nadzieję, że Cam jakoś sobie poradzi sama na blogu i nie zrezygnuje ze swojej miłości tak samo łatwo xx

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to nie jest moja miłość, mam inne sprawy na głowie i nie mam zamiaru psuć swojej przyszłości marnując czas tutaj.
      nie jest łatwo mi to pisać ani czytać.
      POWINNIŚCIE ZROZUMIEĆ.
      Klaudia W.

      Usuń
    2. ja rozumiem, ale powinnaś doprowadzić do końca to, co zaczęłaś. Nie ingeruje w twoje życie prywatne, ale kiedyś pisałaś, ze kochasz to robić...

      Usuń
    3. kocham, ale nie oznaczy, że powinnam. nie wszystko co kocham jest słuszne.
      Klaudia W

      Usuń
  4. KLAUDIA W. POSTANOWIŁA ZAKOŃCZYĆ SWOJĄ PRZYGODĘ Z PISANIEM I ZE SMH, ALE JA TEGO NIE ZROBIĘ, WŁOŻYŁAM W TEGO BLOGA ZBYT DUŻO SERCA..MOŻE I WOLICIE KLAUDIE, NIŻ MNIE BO MA SPECYFICZNĄ OSOBOWOŚĆ..A JA PO PROSTU JESTEM NUDNA, TAK WIEM O TYM... ALE KOCHAM TO CO ROBIĘ I NIE ODEJDĘ Z SMH....CZY WAM SIĘ TO PODOBA CZY NIE. ~CAMILLE

    OdpowiedzUsuń
  5. ale.. ale.. ale ale ... ale ale ... Brak słów ;c Nie wyobrażam sobie życia bez tego bloga, ale z drugiej strony doskonale Cię rozumiem. Mam tak samo. Brak czasu i nauka prowadzą do tego, że nie mam czasu na pisanie rozdziałów ; / Eh jest mi meeeeega przykro. Nie pozostaje mi nic innego jak zacząć czytać blog od początku. Pozdrawiam dziewczyny! Jesteście wspaniałe i odwaliłyście kawał dobrej roboty! <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ale przecież blog zostanie dokończony, tylko bez Clauds. Bloga nie piszę tylko Clauds, jest w nim też Camille, która go dokończy (:

      Usuń
    2. Czuję się teraz tak jakby moja obecność na tym bloku miała formę DEKORACYJNĄ <33 ~Camille

      Usuń
    3. OOO, a więc to nie koniec? Przepraszam nie przeczytałam tego wyżej i Camille nie jesteś dekoracją tylko połówką, którą razem z Clauds tworzycie całość, tylko szkoda, że jedna z nich odchodzi ;c Ale cieszę się bardzo, że blog będzie dokończony :) <3

      Usuń
  6. bez Clauds to nie to samo ;'(

    OdpowiedzUsuń
  7. już nie bede tego czytac
    czytalam tylko dla clauds :*

    OdpowiedzUsuń
  8. szkoda :( ale mam nadzieję, że Camille dalej poprowadzi ten blog i będzie mi się czytało miło tak jak zawsze:)
    I Camille, pamiętaj.. Harry ma nie być dupkiem i się ogarnąć! A Elli ma nadal żyć! :*

    OdpowiedzUsuń
  9. wróć na tego bloga! :* ty nie rozumiesz że bez ciebie to nie będzie to samo? :( :( Camille! zrób coś z tym! :* :* :*

    OdpowiedzUsuń
  10. Wiem,że możecie uważać że już za późno,ale ja tak nie uważam .Clauds "Jeżeli coś kochasz daj mu odejść a jeżeli on kocha ciebie-wróci."Zaczęłaś ten blog razem z Camille a coś co się zaczęło musi mieć swój koniec w takim składzie w jakim został stworzony.Nie mówię że macie całkowicie zakończyć bloga chcę wam po prostu powiedzieć a mianowicie tobie Klaudia że nie można się tak łatwo poddawać.Nie ma sytuacji bez wyjścia.Nie będzie ci tego brakowało??Wspólnego pisania rozdziałów lub innego tego typu notek.Nie będzie ci brakowało tych wszystkich komentarzy od czytelniczek pod TWOIM rozdziałem lub tak wielkiej populacji??Nawet jeżeli Camille będzie się najbardziej jak będzie mogła przy rozdziałach to one nie będą dobre.A nawet jeszcze gorsze a wiesz czemu??Bo będzie im czegoś brakowało.A wiesz mianowicie czego??Ciebie,tak ciebie.Mam nadzieje e to przeczytasz a w najlepszym razie weźmiesz to do serca.

    ~StoleMyHeartowniczka xx

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nawet jeżeli Camille będzie najbardziej jak będzie mogła się starała. *

      Usuń
  11. Kiedy kolejny rozdział? :*

    OdpowiedzUsuń
  12. dzisiaj albo jutro :) ~Camille

    OdpowiedzUsuń