sobota, 20 października 2012

Video Diary Part Three.

Oglądasz to na własną odpowiedzialność! :) 


Nagrywany chyba 5 października, chyba, nie pamiętam ahaha XD
Nie wiem czy coś dwa razy mówiłam czy coś, ale po prostu nie ogarniałam :)

Nie wiemy co możemy mówić w VD, dlatego błagam, pod tym postem pozadawajcie
milion tysięcy pytań, a odpowiemy Wam na nie, bo normalnie chyba skończymy na 3 VD :)

Rozdział miał być dzisiaj, ale Kams ma go na lapku, a nie ma dostępu do neta i mi go nie wyśle
bym mogła go dodać, także dodamy jakoś w tygodniu 33 <3
Chcę Wam też powiedzieć, że mamy napisane do 36 rozdziału, dużo się dzieje! :* 

Cholera jasna, muszę się pochwalić!
Wylatuje w styczniu do UK, sajo nara, misie! :3

ps. Mamy w planach nagrać filmik jak piszemy rozdział.
Od pierwszego słowa do ostatniego i co robimy w czasie pisania, myślę, że się spodoba!

PRZYPOMINAM O PYTANIACH!!!

next rozdział w tygodniu, fajni by było jakby ktoś skomentował nasz VD :(

kochamy Was z całego serca!!! <3

/clauds

14 komentarzy:

  1. Hahahahahha :D
    Co ty robisz? Próbuję dotknąć językiem nosa *.* Koooocham Was <3 Huehuehue ^^
    Boże, nie mogę się doczekać rozdziału :<
    Ps. Zapraszam na http://i-remember-yoou.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Mój brat i kuzynka też tam lecą.A ja też muszę się pochwalić :MOŻE BĘDĘ MIAŁA AUTOGRAF HAZZY jestem cała w skowronka ^.^ ale to nie ode mnie zależy tylko od tego czy moja kuzynka mi odda.Bo jej koleżnka jest DOSŁOWNIE sąsiadką Hazzy mają bok siebie mieszkanie *.* i być może ona kołuje dla mojej kuzynki autograf i ja w tedy go przejmę :D I zaraz dodam pytanie do VD :*

    OdpowiedzUsuń
  3. CHCĘ WAM POWIEDZIEĆ, ŻE ZAWIESZAMY BLOGA! NIE BĘDZIEMY DODAWAĆ ROZDZIAŁÓW W NAJBLIŻSZYCH DNIACH, TYGODNIACH CZY MIESIĄCACH. KONIEC STOLE-MY-HEART-XOXO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! /Camille&Clauds

    OdpowiedzUsuń
  4. O.O
    Chwila,sorka,ale nie wieże możecie to napisać z własnego konto bo wydaje mi się że Anonimki znowu se żarty stroją ;3

    OdpowiedzUsuń
  5. NIE MOŻEMY SIĘ ZALOGOWAĆ NA SWOJE KONTO, DLATEGO PISZEMY Z ANONIMOWEGO! PRZEPRASZAMY DZIEWCZYNY! ALE JEŚLI NIKT NIE KOMENTUJE TO NIE MAMY PO CO PISAĆ DALEJ ROZDZIAŁÓW!!!!!!

    KONIEC STOLE-MY-HEART-XOXO !!!
    /Camille&Clauds

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. HAHAHAHHAHAH GOOD JOB!!Pogrążyłeś się Anonimku dziewczyny mają przeciętnie jakieś 15-20 komentarzy pod każdym rozdziałem.Same mówiły pod którymś rozdziałem że jeżeli nikt nie czyta i tak bd pisać jak nie dla nas to dla siebie więc już się nie pogrążaj ;3

      Usuń
    2. ALE POD TYM NIE MAMY WGL! NIE WIADOMO CO SIĘ DZIEJE! ALE JEŚLI NIE CHCECIE OGLĄDAĆ NASZYCH TWARZ TO NIE MA PO CO PISAĆ! BLOG SIĘ SKOŃCZY NA TYM, ŻE WSZYSCY BĘDĄ ŻYĆ DŁUGO I SZCZĘŚLIWIE! DZIĘKUJĘ ZA WSZYSTKO!
      /Camille&Clauds

      Usuń
  6. ''Ale jeśli nie chcecie oglądać naszych twarzy to nie ma po co pisać''nie poniżaj się dziecko.Mimo że nie znam dziewczyn na żywo to nie oznacza że ich ''nie znam''.Dziewczyny nie skończyły by w komentarzu.Napisały by chociaż Epilog.Jak ''napiszecie'' z konta to uwieże

    OdpowiedzUsuń
  7. piszemy z konta: NIE MAMY ZAMIARU KOŃCZYĆ STOLE-MY-HEART, ponieważ jest to już nasz uzależnienie, a to, że mamy napisane do 37 rozdziałów i plany na kolejne świadczą o tym, że blog się nie kończy, więc kochany anonimku, wysil się bardziej, bo jednak Directioners nie są takie tępe za jakie je uważasz... trzymaj się i błagam, nie komentuj już więcej tak żałośnie, bo to jest tylko i wyłącznie śmieszne. BUZIACZKI :* :* :* :* :* /clauds

    ps. rozdział już niedługo ahhh, a nie kurwa koniec :D
    (poczekajcie jeszcze to Kams napisze co sądzi) lots of love! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahahahaha miałam racje ^.^ ale jestem Happy ^.-
      P.S.Coś ci się anonimku nie udało ;3

      Usuń
  8. Hello Every1 xx TERAZ WKRACZA ~CAMILLE *.* PISZĘ Z KONTA (JAK WIDAĆ MOGĘ SIĘ ZALOGOWAĆ), to są jakieś bujdy, że nie możemy się zalogować, jak my jesteśmy zalogowane ALL DAY ALL NIGHT! Więc BITCH PLEASE! Blog jest naszym ''dzieckiem'' I NIE MAMY ZAMIARU GO ZAWIESZAĆ! Rozdziały są napisane, tworzymy plan do kolejnych. A więc ANONIMKU, KTÓREGO TAK KOCHAM <33 nie podszywaj się pod nas, bo to jest dziecinada. SO NEXT JOKE, PLEASE!DIRECTIONERS NIE SĄ GŁUPIE, ŻEBY WIERZYĆ W TWOJE SŁOWA! I takich parę faktów..żeby dziewczyny umiały odróżniać CIEBIE od NAS!
    #1. Jesteśmy z Clauds zalogowane cały czas, więc gdybyśmy chciały dodać jakiś post, to tylko z konta ''We_Love_Zarry''
    #2. Jak już piszę, ja (Camille) we własnej osobie, albo cokolwiek podpisuję kiedy siedzę razem z Clauds, to podpisuję się w ten sposób : ''~Camille'' a nie ''/Camille''.. U MNIE JEST ZAWSZE ZNAK "~"
    #3. Jeśli Clauds się podpisuje pod jakimś postem, to podpisuje się przez małe c, a nie wielkie....
    Zaś po #4, które jest kierowane do ANONIMA..GAMONIU ZWRACAJ KURWA SZCZEGÓŁY NA DETALE! <3

    THANKS :*:*:*:*:*:* love all ~Camille

    OdpowiedzUsuń
  9. Zapraszam na rozdział 14: http://onedirectionstoryniall.blogspot.com/ Mam nadzieję że skomentujecie. xx

    OdpowiedzUsuń
  10. IDIOTS. IDIOTS EVERYWHERE!

    Moje kochane psycholki! :3
    CAM INF FOR U mam urodziny 24.07.! Zbieraj na lodówkę *:

    Clauds wariatko! nie przerywaj Cam jak śpiewa! hahahaha :3


    KOCHAM WAS KOCHAM WAS KOCHAM WAS KOCHAM WAS KOCHAM WAS KOCHAM WAS KOCHAM WAS KOCHAM WAS KOCHAM WAS KOCHAM WAS x :3

    OdpowiedzUsuń