piątek, 31 sierpnia 2012

Video Diary Part Two.


Oglądasz na własną odpowiedzialność :)



Podzielone na dwie części, bo całości się nie dało :<
Nie wiem czemu, ale dobra :D
Pamiętnik nagrywany w nocy: 29 sierpnia aaaaa *__*

Teraz się tłumaczę:
Wyglądam tak, bo to była pierwsza w nocy, miałam okulary i nie ogarniałam, przepraszam :)
Przepraszam za "Zajn"... Miał być "Zejn", ale cholera, ja śpię!
Nasze teksty są tak żałosne, że ohohoh, ale wybaczcie... Godzina robi swoje :<
A przy "Sto lat" dla Liam'a, przepraszam, że musiałyście słuchać tego!
To było straszne, ale cóż, wszystko dla Daddy Direction all <3
Ogarnęłam dopiero teraz, że portfel wcześniej pokazywałyśmy haha XD
Nie wiem co chcę napisać, ale dzięki za wszystko :) 
Kocham Was! :* /clauds

nowe opisy postaci<3 
wejdźcie i skomentujcie! :)

ps. jak coś sobie przypomnę to dopiszę! xx
KOCHAM CIĘ, LIV! :* 
miłości ma! <3333333333333333333333333

12 komentarzy:

  1. co za wariatki :D a tak wg to fajne macie zegarki i portfele, czekam na nastepne VD ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dla nas to norma hahaha dziękujemy :) są zajebiste <333 /clauds

      Usuń
  2. Nie byłam pierwsza!!! Jestem załamana psychicznie i nerwowo -.-

    Po 1. Jesteście kochanymi wariatkami i wszyscy chcą oglądać wasze VD! Nie ma, że nie. A jeśli nie, to ja ich zmuszę. nie ma bata! :3 hahaha
    Po 2. Świetnie wam wyszła piosenka <3 ! Hahaha
    Po 3. Nawet nie zwróciłam uwagi na tego "Zajna" hahaha
    Po 4. Też was kocham i musimy się spotkać omnomomom <3 Wycałuje i wyprzytulam was za wsze czasy!
    Po 5. Dużo tych punktów już mam haha
    Po 6. Skończę opowiadanie na jakże cudownym ślubie Gabrielli i Cristiana (SPOILER, SPOILER!) haha <3 !
    Po 7. Alec jest w chui zajebiśc*e przystojny *.* i się nim jaram hahaha
    Po 8. Zazdroszczę wam tych portfelów i zegarków *.*
    Po 9. Może czas już skończyć mój komentarz? Who knows?!
    Po 10. Clauds wcale nie wyglądasz źle w okularach! Okulary są sexiiiiiii hahaha
    Po 11. Camille masz... Jaram się twoją opaską i chui *.* hahaha
    Po 12. Obie jesteście głupie, bo jak wy jesteście grube to ja jestem Anna Maria Wesołowska!
    Po 13. Będziemy się razem uczyć przez skajpaja hahaha <3 !
    Po 14. Zrobiłyście mi smaka na jedzenie, przez co was hejtam! <3
    Po 15. Nie jestem ładna! Wy jesteście śliczne *.*
    Po 16. Dorosła Camille? HAHAHAHAH, nie :3 hahaha
    Po 17. Kocham nowy opis postaci *.*
    Po 18. Nowy wygląd *.* I LOVE IT <3 !
    Po 19. Clauds jak kogoś zabijesz to przywędruję do Zielonej Góry i cię zabiję *.*
    Po 20. Kocham Danielle <3 !
    Po 21. Kocham was obie (czy to przypadkiem już nie było? o.O)
    Po 22. Chciałam być pierwsza, a tu taki psikus o.o
    Po 23. Nie, no bez jaj. hahaha Kończę już


    KOCHAM WAS *.*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. serio? serio tyle napisałaś? jak bardzo Ci się nudziło, huh? <3 dziękuję, że uważasz, że źle nie wyglądam, ale wyglądam, rlly :( of course, że będziemy się razem uczyć, nie ma bata! <3 dobra była ta panna cotta ejj haha :) TEŻ CIĘ KOCHAM/Y <333333333 ciul z tym, że jesteś druga, ważne, że jesteś! :* moja kochana Liv! :* /clauds

      Usuń
    2. A żeś się cholera rozpisała ! ;o ale fajnie mi się czytało :3 W takim razie, możesz już zmienić nazwisko i imię kochana. I CHUJ JESTEŚ ŁADNA I NIE PIERDOL GŁUPOT ! <3 TAK , BĘDZIEMY SIĘ UCZYĆ PRZEZ SKAJPAJA <3 KOCHAM/Y CIĘ <33 ~Camille

      Usuń
  3. Nie no smaka mi narobiłyście. <3 Ja też was pozdrawiam. :3 I ogółem czekam na nowy rozdział. :) P.S.Ciekawi mnie co powie Danielle. xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. rozdział już jutro, więc szybko haha :) smaka? na panne cotte? taaaak, była pyszna! :3 polecam <3 następny rozdział będzie o Lianielle, więc możecie sie czegoś spodziewać co do tej pary haha :D /clauds

      Usuń
    2. Dzięki za zapowiedź.Coś mi świta co może być w tym rozdziale.haha. ;D

      Usuń
    3. i będzie to ostatni szczęśliwy rozdział, so.. będziecie musieli się nim nieźle nacieszyć :) /clauds

      Usuń
    4. No niestety, moje dziecko (VAIO) wróci do mnie za jakieś 2/3 tygodnie ;(

      Usuń
  4. Co Wy mówicie?!Jesteście prze - śli - czne i koniec tematu :)
    Hahaha :D Meega Wariatki z Was, no ale tylko wariaci są coś warci <3 :* Wasz blog jest wspaniały, a Wy jeszcze bardziej :3 Kocham, kocham, koooooooocham i będę czytać do końca! < 3 *.*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. omg, dziekuję Ci strasznie, kochana! :) jak ja to czytam to mam ciary na łapach, ahh! :) też Cię kocham i jesteś cudowna! <3333 *____* /clauds

      Usuń